Kennelliiton Haukkuhulina 2014 -kesäleiri kutsuu

Kuvaaja:
Johanna Kuru

Kennelliiton Haukkuhulina 2014 -kesäleiri järjestetään Aitoossa 25.-29.6.2014. Tule mukaan nauttimaan koiraleirin ainutlaatuisesta tunnelmasta!

Leiri on tarkoitettu 12–17-vuotiaille ja on luonteeltaan yleisleiri. Leirille otetaan mukaan 120 nuorta. Leirin koulutuslajeina ovat muun muassa agility, toko, junior handler, rally-toko ja joihinkin pk-lajeihin tutustuminen. Koulutukset ovat tasoltaan yleisen tason koulutuksia. Leirillä majoitutaan sisätiloissa. Leirin hinta on 240 euroa ja se on vain Kennelliiton jäsenille. HUOM! Leirille osallistuvan on itse oltava Kennelliiton jäsen, vanhempien jäsenyys ei siis riitä.

Leireille voi tulla mukaan kaikenrotuisten tai roduttomienkin koirien kanssa, kunhan koira on leirin aikana iältään 10kk – 10 vuotta, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Koiralla tulee olla leirille tullessa mukana rokotustodistukset. Kiimaista narttua ei saa tuoda leireille. Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira. Leireille voi tulla joko oman tai itselleen entuudestaan tutun koiran kanssa. Jokaisen osallistujan tulee itsenäisesti kyetä huolehtimaan koirastaan ja pystyä hallitsemaan se koulutuksissa. Koiralle on varattava leiriä varten mukaan metallihäkki tai pienelle koiralle muovinen kuljetusboksi. Jokaisen leirin hintaan kuuluu täysihoito ja vakuutus. Leireille ei ole yhteiskuljetusta.

Leirin aikana Kennelliiton edustajien ottamia valokuvia julkaistaan Koiramme -lehden lisäksi mahdollisesti myös Kennelliiton netti- ja Facebook-sivuilla. Jos et halua, että lapsesi kuvia julkaistaan, ilmoita siitä kirjallisesti Kennelliittoon ennen tapahtumaa.

Peruutusehdot:

Peruutustapauksissa ei ilmoittautumismaksua palauteta ilman lääkärin- tai eläinlääkärintodistusta.

Ilmoittautuminen alla olevan linkin kautta 18.3-21.4.2014:

Leiri-ilmoittautuminen

Lisätietoja: Johanna Kuru, johanna [dot] kuruatkennelliitto [dot] fi tai puh. (09) 8873 0294

kuva Johanna Kuru
kuva Minna Rinne